.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های کرونایی برای ورزش استان ؛
مربیان ورزشی مازندران را دریابید / لزوم حمایت متولیان ورزش از قهرمان پروران مازنی
شمال نیوز : مازندران به واسطه برخورداری از قهرمانان و نامآوران متعدد آسیایی، جهانی و المپیک در رشته‌های مختلف ورزشی از ‌باشگاه‌های متعدد و مجهز بی‌شماری برخوردار بوده که بسیاری از آنها خصوصی بوده و از مربیان صاحب نامی برخوردار هستند....
مربیان ورزشی مازندران را دریابید / لزوم حمایت متولیان ورزش از قهرمان پروران مازنی

شمال نیوز:  مربیان ورزشی که تنها راه امرار معاش آنها دریافت شهریه از ورزشکاران بوده این‌روزها با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو شدند و نیازمند توجه متولیان ورزش کشور هستند.

به گزارش شمال نیوز، همزمان باشیوع ویروس کرونا در سطح کشور ضررهای زیادی به بخش‌های مختلف اقتصادی وارد شد و به تبع آن بسیاری از کاسبان و فعالان اقتصادی نیز با مشکل روبه‌رو شدند.

یکی از مشاغلی که در بحث کرونا خانه‌نشین شدند و معیشت آنها با مشکل روبه‌رو شده است، باشگاه‌های ورزشی و مربیان ورزشی است که اغلب آنها تنها راه امرار معاش آنان شهریه‌ای بوده که از ورزشکاران دریافت می‌کردند و اکنون با فشار اقتصادی زیادی روبه‌رو شدند.

یکی از مربیان رشته ورزشی کشتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: متأسفانه از زمان شیوع کرونا ویروس و تعطیلی باشگاه‌ها کاملا" بیکار شده و از نظر مالی با مشکل روبه‌رو شده است. تنها منبع کسب روزی حلال ما تمرین دادن به ورزشکاران و دریافت شهریه از ورزشکاران بوده که اکنون قطع شده است.

این مربی مازندرانی ادامه داد: اگر مسئولان قرار باشد منتظر دستورالعمل از مرکز باشند بی‌تردید باید چند ماهی را با گرسنگی سر روی بالش بگذاریم و همچنان شرمنده همسر و فرزند خود باشیم.


وی افزود: سالیان زیادی را در ورزش فعالیت داشتیم اما هیچ وقت این گونه ذلیل و ناتوان نشده بودیم و انتظار داریم متولیان ورزش در این شرایط به داد ما برسند.

ناگفته نماند که مازندران به واسطه برخورداری از قهرمانان و نامآوران متعدد آسیایی، جهانی و المپیک در رشته‌های مختلف ورزشی از ‌باشگاه‌های متعدد و مجهز بی‌شماری برخوردار بوده که بسیاری از آنها خصوصی بوده و از مربیان صاحب نامی برخوردار هستند که اکثر آنها به دلیل تمکین به اجرای مصوبات ستاد کرونای کشور، استان و شهرستان و تعطیلی باشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و ورزشی با مشکلات اقتصادی روبه‌رو شدند و هر یک از آنها نیازمند تدبیر مسئولان امر برای رهایی از این وضعیت هستند.تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.